2008 m. vasario 17 d., sekmadienis

Gidai siekia geriau pažinti savo kraštą


Šventiškąją 2008 vasario 16 dieną Klaipėdos apskrities gidai susirinko į jaukią Radisson SAS viešbučio konferencijų salę, kurioje jų laukė net trys įdomios paskaitos apie senąją Klaipėdą, karalienę Luizę bei baltų mitologiją trukusios keturias valandas.
Pranešimus skaitė istorikas Dainius Elertas, rašytoja Jovita Saulėnienė ir docentas, KU Humanitarinių mokslų fakulteto dekanas - Rimantas Balsys.






Pranešimų ciklą pradėjo žymus Klaipėdos istorikas, aktyvus veikėjas už Klaipėdos paveldo išsaugojimą - Dainius Elertas. Dainius pakvietė susirinkusius gidus sudalyvauti virtualioje ekskursijoje Dangės upės krantinėmis. Unikalūs senieji Klaipėdos atvirukai bei Dainiaus pasakojimai prikaustė gidų dėmesį net dviems valandoms. Virtuali ekskursija truko nuo Danės žiočių iki Biržos tilto.







Paskaitą tęsė rašytoja Jovita Saulėnienė, kuri supažindino auditoriją su žaviąja Prūsijos karaliene Luize, jos gyvenimu, vaikais bei, žinoma, net keturiais laikotarpiais kuomet jos didenybė viešėjo Klaipėdoje. P. Jovita taip pat pristatė savo knygas apie Luizę. Po valandą trukusios paskaitos gidai turėjo galimybę įsigyti p. Jovitos knygų.


Po trumpos pertraukėlės gidų dėmesį prikaustė nuoširdus, atviras, linksmas, bet rimtai įdomus doc. Rimanto Balsio balsas. Dekanas ne tik papasakojo apie senuosius baltų tikėjimus, prietarus bei mitologiją, bet ir pakvietė gidus dalyvauti jo paskaitoje Klaipėdos Universitete. Lektorius pagyrė gidus už jų žingeidumą ir atrodė, kad tai paskatino p. Rimantą dar akytviau įsijausti į savo pasakojimus bei nuotaikingas diskusijas su Klaipėdos gidais.











Susitikime dalyvavo 35 gidai.

Klaipėdos apskrities gidų gildija dėkoja pranešėjams bei dalyvavusiems gidams už nuotaikingus ir įdomius susitikimus.







1 komentaras:

Sandra rašė...

Dalinuosi šiuo liudijimu partneriams, kenčiantiems savo santykiuose, nes yra ilgalaikis sprendimas.

Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl ištyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad daktarė Ellen, burtininkė, gali padėti susigrąžinti meilužius. Aš susisiekiau su ja ir ji už mane surengė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų mano vyras grįžo namo. Taip mes vėl susijungėme ir šeimoje buvo daug meilės, džiaugsmo ir ramybės.

Taip pat galite susisiekti su dr Ellen, galinga burtų tvarkytoja ir ieškoti sprendimų jos adresu ellenspellcaster@gmail.com. Taip pat galite naudoti Whatsapp jam +2349074881619