2008 m. vasario 21 d., ketvirtadienis

Sveikiname su Tarptautine gido diena!


Mieli kolegos,

Sveikiname Jus visus su Tarptautine gido diena!!!

Linkime Jums neissenkancios stiprybes, graziu oru, idomiu ir smalsiu turistu bei geros nuotaikos!!!


"Tu atsakingas ne tik už tai ką pasakai - bet ir už tai ko nepasakai." Martin Luther

Trumpai apie gido diena:
1990 m. Pasaulio turizmo gidų asociacijos federacija nusprendė švęsti Tarptautinę gido dieną kasmet, vasario 21 d. Šią dieną įvertinamas kelionių vadovų darbas, jiems steigiamos premijos. Kai kuriose šalyse šią organizuojamos nemokamos kelionės su gidų paslaugomis žiniasklaidos atstovams ir visiems pageidaujantiems.
Lietuvoje Tarptautinė gido diena švenčiama nuo 2003 m. Jos metu apdovanojami aktyviausi Lietuvos gidai. Renkamas gidas – enciklopedija, gidas – poliglotas, gidas – fanatikas, plieninis gidas (atspariausias tiek oro sąlygoms, tiek kaprizingiems keliautojams) ir kt. Valstybinio turizmo departamento duomenimis, išduota 2005 gidų kvalifikacinius pažymėjimų.

1 komentaras:

Sandra rašė...

Dalinuosi šiuo liudijimu partneriams, kenčiantiems savo santykiuose, nes yra ilgalaikis sprendimas.

Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet negalėjau suvaldyti skausmų, kurie kankina mano širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl ištyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad daktarė Ellen, burtininkė, gali padėti susigrąžinti meilužius. Aš susisiekiau su ja ir ji už mane surengė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų mano vyras grįžo namo. Taip mes vėl susijungėme ir šeimoje buvo daug meilės, džiaugsmo ir ramybės.

Taip pat galite susisiekti su dr Ellen, galinga burtų tvarkytoja ir ieškoti sprendimų jos adresu ellenspellcaster@gmail.com. Taip pat galite naudoti Whatsapp jam +2349074881619