2008 m. balandžio 7 d., pirmadienis

ŠAKTARPIO šventė Rusnėje



Sestadieni nuvykom i SAKTARPIO svente Rusneje!
Net oras ta diena buvo puikus ir sauletas. Rusneje buvo gerokai silciau nei Klaipedoj. Labai norisi pasidziaugti organizatoriu padovanota svente. Vyravo tikrai puiki nuotaika, paprastas nuosirdumas. Smagu, kad organizatoriai surado galimybe kiekvienam sveciui padovanoti po keramikine zuvyte, pavaisinti puikia zuviene ir suteike galimybe isigyti mielu ir tikrai nebrangiu suvenyru, kuriuos dosniai pateike talentingi salos meistrai.
Sventinis koncertas, kokybiska rukyta zuvis ir daug kitu patiekalu sukure tikrai sventiska savaitgalio nuotaika.
Tad norisi paraginti ateityje mielus gidus taip pat dalyvauti panasiuose renginiuose!




Laima Kaubrienė (KAGG)






2 komentarai:

Unknown rašė...

Dalinuosi šiuo liudijimu su partneriais, kuriems sunku užmegzti santykius, nes yra ilgalaikis sprendimas. Mano vyras paliko mane ir mūsų 2 vaikus dėl kitos moters 3 metams. Stengiausi būti stipri tik dėl savo vaikų, bet nesuvaldžiau skausmo, kuris kankino širdį. Buvau įskaudintas ir sutrikęs. Man reikėjo pagalbos, todėl patyriau internetą ir aptikau svetainę, kurioje pamačiau, kad burtininkė daktarė Ellen gali padėti susigrąžinti meilužius. Susisiekiau su ja ir ji už mane pasakė specialią maldą ir burtus. Mano nuostabai, po 2 dienų vyras grįžo namo. Taip susirinkome ir šeimoje buvo tiek daug meilės, džiaugsmo ir ramybės. Taip pat galite susisiekti su dr. Ellen, galingu sprendimų padėjėju
1) susigrąžinti savo buvusį vaikiną
2) Suveskite vyrą ir žmoną
3) nustokite kartoti košmarus
4) Žolelių gydymas nuo ŽIV ir vėžio
5) Galingas stebuklingas žiedas
6) sėkmės žavesys
7) Atsikratyti obsesijų
8) Gimdymo ir nėštumo problemos. Susisiekite su juo elektroniniu paštu: ellenspellcaster@gmail.com
Whatsapp +2349074881619

Unknown rašė...

Mano vyras, su kuriuo kūriau savo gyvenimą 23 metus, paliko mane ir vaikus be žodžio. Viskas užgriuvo ant manęs ir aš ištiesiau ranką į mūsų artimuosius ir niekas negalėjo padėti. Atėjo laikas, kai jis pateikė prašymą dėl skyrybų net tada, kai neturėjome jokių problemų ar ginčijomės dėl nieko pražūtingo. Daktaras Isikolo atėjo man į pagalbą ir išsprendė problemą, kurią turėjau su savo vyru. Jis vėl mus sujungė ir grįžo namo pas mus. Iš tiesų gyvenimas yra paslaptingas, ir aš niekada nemaniau, kad patiriu tai, ką išgyvenau, bet ačiū daktarui Isikolo, kuris dirbo už mane ir patikino teigiamus rezultatus po 48 valandų, kurie iš tikrųjų išsipildė, kaip jis žadėjo. Jis taip pat gali išspręsti jūsų problemas, jei susisieksite su juo dabar. Rašykite jam per WhatsApp telefonu +2348133261196 arba el. paštu: isikolosolutionhome@gmail.com